Design & CMS by Webatvantage

Klantenservice


Tot uw dienst 

Bij hoebeke.be kan u met alle vragen terecht die u heeft
vr, tijdens en na uw aankoop. Wij maken er een erezaak van
om u correct te informeren.

U kan ons tijdens de openingsuren bellen op 09.360.04.49 (+32.9.360.04.49)
of mailen via de contactpagina .

Verkiest u om langs te komen in onze winkel te Zottegem
dan hebben wij voor u een gratis parkeerplaats vr de winkel voorzien (zie contactpagina voor route) .

Openingsuren 

Van 8:30 tot 12:00 en van 13:30 tot 18:00 uur
Op zaterdag tot 17:00 uur
Gesloten op maandag en op zondag

Hoe bestellen?

De bestelprocedure wordt u hier uitgelegd.

Het minimum orderbedrag bedraagt 50 euro inclusief BTW en exclusief portkosten.

Hoe betalen?

Bij het plaatsen van een bestelling kan u kiezen voor: 

- vooruitbetaling per bank 
    Belgi
    Europabank 671-3112729-70
    Nederland en Luxemburg
    IBAN BE60 6713 1127 2970 
    BIC EURBBE99
    bij Europabank Zottegem
    t.n.v. Hoebeke Broeder Mareslaan 107 B 9620 Zottegem 

- betaling met VISA of Mastercard via het beveiligde betaalplatform van Ogone 
    Hiervoor worden geen extra kosten berekend.
    De transacties die worden verricht op hoebeke.be worden beveiligd
    door het betaalsysteem Ogone-Ingenico .
    Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling
    wordt gecodeerd via het SSL-protocol.
    Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden.
    Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

- gehele of gedeeltelijke betaling met een cadeaubon van hoebeke.be

- betaling met bancontact of cash geld bij afhaling in onze winkel in Zottegem

Hoe wordt er geleverd?

Bij het plaatsen van een bestelling kan u kiezen voor:

- levering op het facturatie-adres
  (U ontvangt een e-mail van zodra uw bestelling bij ons vertrekt.)

- afhaling in onze winkel in Zottegem (zie contactpagina voor route)
  (U ontvangt een e-mail van zodra uw bestelling klaarstaat.)

Indien u kiest voor levering versturen wij uw bestelling na ontvangst van de betaling
met een professionele pakketdienst waaronder GLS.
Van zodra uw bestelling bij ons vertrekt ontvangt u via mail een trackingcode waarmee u het pakket kan volgen.
Uw bestelling wordt gebruikelijk de eerstvolgende werkdag tijdens de kantooruren geleverd door de pakketdienst.
Op het adres van levering dient iemand aanwezig te zijn om het pakket in ontvangst te nemen
en te tekenen voor ontvangst. 
Indien het pakket niet kan afgeleverd worden laat de chauffeur een bericht achter in de brievenbus.
Bij pakketvervoer zijn er twee aanbiedingen inbegrepen.
Bestellingen worden geleverd in de Benelux.
Uw bijdrage in de portkosten bedraagt 11.50 euro incl BTW. 

Als uw bestelling te groot of te zwaar is voor levering door een pakketdienst
versturen wij zonder meerprijs per vrachtvervoer. Dit wordt u bij de orderbevestiging gemeld.
Het is absoluut noodzakelijk dat er op het adres van levering steeds iemand aanwezig is.
Bij vrachtvervoer is slechts n aanbieding inbegrepen.
Dit betekent dat de klant de kosten voor een tweede aanbieding zelf dient te dragen.  
De kosten voor een extra aanbieding bij vrachtvervoer bedragen 34.50 euro incl BTW. 

Garantie en reparatie

Wij zijn dealer van de door ons verkochte merken
en leveren producten met originele fabrieksgarantie.
Voor elektrisch gereedschap in B2C omgeving geldt
een fabriekswaarborg van 2 jaar.
Voor elektrisch gereedschap in B2B omgeving geldt
een fabriekswaarborg van 1 jaar.
De garantiebepalingen van de respectievelijke fabrikanten zijn van toepassing.
Mocht u een probleem ondervinden met een product dat u bij ons aankocht dan kan u beroep doen op onze service-afdeling.
Alvorens een product retour te zenden dient u een retouraanvraag te doen waarna u van ons een document ontvangt dat samen met de originele factuur de zending dient te vergezellen.

Klachten?

Niets menselijks is ons vreemd. Ook wij slaan de bal wel eens mis.
Bent u van mening dat een product of dienst niet correct werd geleverd,
laat het ons dan weten via info@hoebeke.be .
Klachten worden rechtstreeks door de zaakvoerder behandeld binnen n werkdag.
Komen we er samen niet uit dan kan u steeds gebruikmaken van online geschillenbeslechting
via het ODR platform van de EU.

Transportschade

Gelieve de zending bij ontvangst onmiddellijk na te kijken op schade.
Meld zichtbare schade schriftelijk aan de chauffeur en binnen de 24 uur aan hoebeke.be via info@hoebeke.be .
Teken bij vermoeden van onzichtbare schade 'onder voorbehoud van nazicht'.
Beschadigde goederen moeten in hun oorspronkelijke verpakking
bewaard blijven tot na de regularisatie van een schadegeval.
Alvorens een product retour te zenden dient u een retouraanvraag te doen waarna u van ons een document ontvangt dat samen met de originele factuur de zending dient te vergezellen.

Verzakingsrecht

De koper heeft het recht om binnen de veertien kalenderdagen volgend op de dag van levering af te zien van aankoop en de producten binnen deze termijn ongebruikt en onbeschadigd in de ongeopende originele verpakking en vergezeld van de factuur terug te sturen op eigen kosten.
Producten op bestelling en cadeaubonnen komen hiervoor niet in aanmerking.
Bij afhaling in onze winkel te Zottegem of in het kader van een B2B relatie is het verzakingsrecht niet van toepassing.
Indien aan de voorwaarden is voldaan worden teruggestuurde producten binnen de 30 dagen na ontvangst van de retourzending terugbetaald verminderd met de portkosten.
Alvorens een product retour te zenden dient u een retouraanvraag te doen waarna u van ons een document ontvangt dat samen met de originele factuur de zending dient te vergezellen.

Retouraanvraag

Alvorens een product retour te zenden dient u een retouraanvraag te doen waarna u van ons een document ontvangt dat samen met de originele factuur de zending dient te vergezellen.
Vul onderstaande retouraanvraag in en mail ze naar info@hoebeke.be .

retouraanvraag.doc


Bedrijfsgegevens

Hoebeke Jo
Broeder Mareslaan 107
B-9620 Zottegem
Ondernemingsnummer BE.0.590.609.244



">